Onsdagen den 22 augusti

Sitter här och skriver lite på bloggen och tänker tillbaka på denna mycket händelserika sommar som nu är slut för i morgon börjar skolan igen. Jag börjar i 2:an på abbindustrigymnasium i sala där jag läser teknikprogramet. Jag har ingetnting imot att börja skolan igen, snarare tvärtom, det ska bli kul att träffa alla igen och få in de vanliga rutinerna. En sak som jag ser fram lite extra imot är att se vilka nya elever som har börjat på skolan, alltid kul med nytt folk.
 
Jag ska så snart som möjligt skriva ihop en liten sammanfattning av sommare och lägga ut här på bloggen. Jag kommer skriva om mitt företag, hur det gått och även hur jag tänker fortsätta.
 
Här kommer några bilder som jag tog våren 2011 som jag hittade nu när jag kollade igenom mitt arkiv:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0