Söndagen den 26 augusti

Nu känns det verkligen att hösten är här, riktigt höstväder ute. Skolan är även igång nu och vi mjukstartade förra veckan med två skoldagar. Allt skolarbette börjad på engång vilket är ganska skönt för när det är skola så ska det ju va de också! Det känndes jätte bra att träffa alla i klassen igen och sedan hade vi även fått några nya lärare som verkade bra! Det känns som detta kommer att bli ett bra lässår och det hoppas jag verkligen oxå!
 
Den kommade veckan ska jag försöka ta mig ut och fota lite och hoppas på att alla fina höstfärger börjar komma fram så att det blir lite fina bilder här på bloggen.
 
Kommer som sagt snart även att skriva ett inlägg om hur jag tycker att denna sommar har vart.
 
Bilder från förra hösten:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0