Historian bakom Annas foto & film

Hej!
Jag som driver denna blogg heter Anna Eriksson och är sommarlovsentreprenör. Som sommarlovsentreprenör fick jag samt de andar deltagarna vara med på en obligatorisk utbildningsvecka. Under veckan fick vi jättemycket bra och världefull information om hur man startar och sedan driver förtag. Vi fick även besök av personer som är egenföretagare och ta del av deras historia från ideé till eget företag.
 
Förutom all information fick vi även tid till att lära känna varandra, då inte alla kännde varandra sedans tidigigare och stämningen kunnde uppfattas som aningen stel till en början. Men när vi lärt känna varandra bättre kunde vi äntligen börja spåna fritt på egna affärsideér och tillsammans diskutera oss fram tills alla hade varsin ideé. 
 
För att vi ska ha möjligehet till detta sponsrade stadens lokaltidning oss med annnonsering. Vi fick även hjälp från sparbanken som delade ut stipender på tvåtusen kronor till varje person. Förutom detta har vi även tillgång till fantastiska mentorer som vi kan höra av oss till om vi behöver tips och råd.
 
Mentorerna har även varit med och stöttat oss när vi skulle ta fram våra ideér. För mig var det lätt att bestämma vad jag skulle ägna sommaren åt, jag håller på mycket med fotografering och även en del filmning så de  fick bli ett foto och film företag. Namnet blev Annas foto & film.
 
Förutom ett namn behöver ett företag även en affärsideé och min fick bli:
Annas foto & film finns i Sala kommun och vänder sig till privatpersoner samt företag som vill bli fotograferade eller filmade vid olika tillfällen.
 
Som sommarlovsentreprenör vill jag självklart att så många som möjligt ska kunna följa mitt arbete och förhoppningsviss bli inspirerade av det jag gör. Så jag kommer uppdatera denna blogg så ofta det händer något nytt inom företaget.
 
Läs mer om priserna för fotografering och filmning samt hur Ni kommer i kontakt med företaget under kategorin kontakta mig.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0